Härligt snuskiga ord

Jag är fruktansvärt dålig på att blogga, just nu, som alltid.
Därför har jag bestämt mig för att ge er något annat att tänka på så länge, att liksom fylla tomrummet med, nämligen en extremt roligt, snuskig ord-sida. Den sätter ord på alla fenomen du inte visste att du inte ville känna till, och några till. Reclaima snuskorden!
Jag tänkte ge ett smakprov, men eftersom den här sidan troligtvis inte har lika rå analfixerad humor som Fittkramp-gänget, avstår jag.
Here goes länken istället, men jag varnar känsliga läsare:
http://www.fittkramp.se
Läs och njut för dig själv, eller varför inte äckla en arbetskamrat eller skrämma din sambo. I min lilla studiegrupp har vi fruktansvärt roligt åt dessa ord när någon behöver en paus i pluggandet.
Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0